Länge sen sist....

Men nu kommer det äntligen lite uppdateringar här....


Mycket har hänt sen sist...
Men de bästa av de som hänt är ju att vi varit till Öjebyn och ögonlyst samt röntgat
höfter och armbågar.Det var en mycket spännande dag... Svaret på ögonlysningen
fick vi ju direkt, och det var inga problem där, utan hon är ua!! De var ju jätteskönt att höra!!  ;)
Sen var det då den långa väntan på de andra svaren... och till slut så kom även dem...
HD: B/B
AD: UA
Sååååå härligt de var att se och höra de svaren!!!



Sen fortsätter hon ju att vara den charmiga och lyckliga golden hon alltid varit!
Väldigt lätthanterad och trevlig! Nu är hon riktigt trevlig att vara ute och gå med...
Hon har börjat fatta vinken nu, att hon faktiskt inte är ute och går med oss, utan
det är ju tvärt om!!  ;)

Julen har vi firat här hemma i lugn och ro... Men på självaste julafton mådde Glimma
inte bra. Vi vet inte vad det var, men som tur var, så gick det över till dagen efter.
Hon ville inte ha någon mat, och hon var lös i magen... Så hon fick väl
någon släng av magsjukan, som vi andra har sluppit dra på oss över julen!
Och det är klart att man blev lite orolig... Jag menar, man håller en skinkbit framför
nosen på henne och hon bara tittar bort!!
Men som sagt, dagen efter satt hon vid skålen och väntade på maten...
Och hon tyckte nog att vi var lite väl snåla som inte gav henne full ranson direkt...



Hon vet så väl att hon inte får gå in i vardagsrummet... utan ligger så här och
tittar in på oss!! Hon är ju bara för söt... Hon vet precis att lite över golvlisten kan
jag få ligga, men inte längre!!  ;)

Nån dag före nyårs, åkte vi upp till stugan för att "kolla läget"...
Och gissa om hon blev lycklig!! Hon bara älskar stugan ju...
De har kommit lite mer snö där också, så hon hade de hon gjorde...



Jag har köpt en ny kamera igen... och jag lovar er, vi är inte kompisar än....
Visst är det en viss lycka i stugan, men nån rosa snö, de har jag inte sett
till där... Men min kamera tyckte tydligen att det var mera rosa än vitt.... 

















Så här fint var det på himlen när vi lämnade stugan....





Igår kväll var jag hemma och "skötte" om lillan medan mina föräldrar var
ute och roade sig...
Vi hade en riktig tjejkväll...   ;)
Jag hade tänkt göra henne lite fin och sen fota henne...
Men jag är lessen att säga de Annika... Nu blir det inga bilder på ett tag...
Tills det har vuxit ut igen....   *skämmmmmmmmmmms*
Men nybadad och mjuk i pälsen blev hon iallafall!!

Så detta blir den sista bilden igen, på ett tag....


Sköt om er alla där ute!!

RSS 2.0