Min första jul...

Så där ja mina vänner... nu har jag också fått uppleva den omtalade julen!!
Allt började med att jag fick höra de här med...
Dan före dopparedan....
Och helt ärligt... NU förstår jag vad detta innebär...
Dan före, så blev det minsann ett dopp.... Jo, precis... jag fick mitt julbad kvällen innan
julafton... så att jag skulle va extra fin när julen skulle firas!!

Vi har haft en lugn och skön jul här hemma utan en massa stress....
Riktigt härligt!!! Och sen är det ju så många här hemma som bryr sig om mig... så jag klagar inte!!
Har verkligen fått den uppmärksamhet jag velat ha!!

Och jo... även jag fick julklappar  den här julen... så, med andra ord verkar jag ju
ha skött mig snyggt och varit snäll!!  ;)

Tydligen så är det en lång väntan till de här med julklappar... och så även för min del...

image169

Men till slut så........ fick även jag komma in och hjälpa till med utdelandet!!  ;)

image164

Men innan vi fick öppna våra julklappar, så skulle de så klart fotograferas....
Nja, jag vet inte... tycker väl inte att det var så där jätteskoj att försöka sitta still....
Var mycket mer sugen på att få börja öppna och se vad som fanns i dom istället!!

Men självklart så gjorde jag ett litet försök att se så där söt ut, som bara jag kan...    ;)

image165

image166

image167

image168

Hoppas att ni andra har haft en mysig jul... fastän den inte varit så vit, utan snarare grön och halkig!!





Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Va fin hon är:)
Trist bara att julen inte var vit, Jonathan har fått en rattkälke och det är ju inget vidare att åka på isen..

2007-12-29 @ 10:43:03
Postat av: Annika

Åhh vad fiin hon är Glimma med julklapp i munnen och vilken lycka att få paket. :)

Tack för det vackra julkortet...:)

Vi vill önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kraamz...hoppas att vi ses snart...komsi komsi ...hi hi

2007-12-29 @ 13:31:35
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0