Önskar er alla...


... en riktigt GOD JUL!!!

image163

Hoppas att ni får en trevlig jul allihopa...
Här hemma ska vi visst få främmande hela julhelgen... och gissa om jag längtar!!
Kommer säkert att få en massa uppmärksamhet med bus och mys!!!  ;)
Om inte annat får jag väl se till att jag får de, på ett eller annat sätt!!  ;)

Och det är ju nu beviset kommer att läggas på bordet....
Har jag varit snäll i år, eller inte????
Tydligen så får man bara julklappar om man varit snäll...
Men jag tyckte allt att jag såg en julklapp hemma hos min extramatte,
där mitt namn fanns med!  *hoppas*
Och jag har då iallafall fixat en julklapp till husse... tyckte att han var värd de!
För han har då varit snäll i mina ögon iallafall!  ;)

Som sagt....
Ha nu en Mysig Jul och håll er inomhus så att ni inte halkar omkring ute!!
Dom pratar om vita jular... men jag förstår då inte vad dom pratar om!
Får väl hoppas på de nästa år istället då!!

GOD JUL!!!




Kommentarer
Postat av: Diesel

Hej Syrran och God jul på dig och din familj lite såhär i efterskott. Men julen är ju inte helt över än. Jag har fått massor med gooooda julklappar men matte har fått för sig att hon ska potionera ut mina presenter så jag får bara typ ett grisöra om dagen. Trodde att jag skulle få äta upp allt på en gång:( Nu ska vi fara ut och leka i snön men hoppas vi kan ses snart så vi får busa. Kramar från Diesel + min matte och husse

2007-12-26 @ 14:53:12
URL: http://www.wikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0