Nybadad...


Idag blev de ett litet träningsbad igen...
Hon är såååå duktig när det gäller badningen! Hon går bara in i duschen och sätter sig...
vill gärna dricka lite ur duschen, och sen inväntar hon att hon ska bli klar!!
Det är så härligt ... man behöver inte oroa sig över att det ska bli nån kamp i duschen
och att hon ska behöva vara rädd... utan hon tar de hela med ro!!!

Och sen provade vi något nytt idag... vi ställde henne på köksbordet när det var
dax för föningen! Nja, jag skulle ljuga om jag sa att hon älskade de....
Men hon var ändå lugn och fixade de hela. Hon tyckte de va lite konstigt att
behöva stå på bordet, och kände sig lite obekväm i den situationen...
hon trivs mycket bättre med fönen när hon får ligga
på golvet... på alla handdukar och mysa!!

Och de ska verkligen vara så knööööligt som möjligt!!!
image107
Men rädd för hårtorken, de är hon inte!!!

Sockersöt och nybadad!!
image108

image109

image110


Och när vi sedan hade fått Glimma torr och fin, så ville hon så klart lägga sig och mysa
på en nytvättad filt... och jag och mamma passade på att provsmaka den nybakade
kladdkakan med innehåll av Baileys.... Gissa om de var ett perfekt avslut på bad-dagen!!!  ;)
Supersmarrigt!!!!!
image112


Avslutar dagens lilla bloggande, med en nybadad snygging!!!  ;)
image111



Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fin nybadad tjej:)Och vad bra att ni tränar stå på bordet, blir så mycket lättare sen i framtiden att trimma henne och göra henne fin .
Alltså det borde vara förbjudet att läska folk så där med kakan...och baileys iden oxå....mmmuuuums
Jag tror bestämmt att ni får massor av besök hem ..*fniss*
Ha en fortsatt härlig Söndag, jag jobbar men bara till 14.00 sen blir det skogen...Kraamz

2007-10-14 @ 11:07:33
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Helen Grundström

Nu har jag hittat vart man kan lägga in kommentarer :o) Hon börjar ju bli stor! Men fortfarande lika sockersöt. Börjar se lite bortskämd ut :o) med allt detta pysslande men det är hon ju värd.
Om du ids får du gärna skicka reseptet på kakan till mig, jag tror fler vill ta del av det så du kan ju alltid lägga ut det här. Fast det är ju förståss, denna sida handlar om Glimma och är inte en kokbok. Hon är hur som helst urgullig och jag hoppas få se henne snart igen.

Kram
Helen

2007-10-19 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0